sunnuntai 23. helmikuuta 2014

Kissan silmät hehkuu pimeässä.


Moi!

Valitan tauosta, joka on kerääntynyt tällä aikaa, kun olen ollut lomalla. Nyt saatte nauttia kuvatarinasta, jonka olen kuvannut Lumin kanssa. Poikkeuksellisesti myös eräs Ursu osallistui kuvauksiin. Tässä kuvatarinassa ei ole sisäkuvia. NAUTTIKAA!


Picfic: Trouble?




Carly: *istuu puun juurella mietiskellen* Se tyttö, Venla on vähän outo. Se ei yhtään puhu meille ja vilkuilee minua koko ajan.


Alina: *kävelee Carlya kohti* Hei Carly!


Alina: Onko jokin hätänä? Vaikutat olevan omissa maailmoissasi.
Carly: Itse asiassa... Minulla on vähän huolia...


Alina: *istuu Carlyn viereen* Millaisia?
Carly: No kun näin sellaista unta.
Alina: Millaista unta?


Venla: *kuuntelee hiljaa puussa* Carlyn epäilykset ovat siiis heränneet...


Carly: Unessani... Joku varasti helmeni ja tiedäthän, se olisi paha juttu. Ja minusta tuntuu, että se oli enneuni. Minua pelottaa jos se tapahtuukin.


Alina: *tarttuu Carlya kädestä* Älä huoli. Me suojelemme helmiäsi. Tulehan jo.


Carly ja Alina: *kävelevät pois*


Venla: *hyppää alas puusta*


Venla: Minun on voitettava Carlyn luottamus.

~   ~   ~


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti