keskiviikko 15. tammikuuta 2014

Kohtasin bloggerin pahuuden!

Moikkelis pupujussit!
Tällä kertaa ei ole luvassa kuvatarinaa vaan lyhyt shootti.
Kuvat ovat tällä kertaa järkkärillä otettuja, mutta en ole hyvä kuvaaja, joten laatu on surkeata. Ja kuvat ovat kaiken lisäksi sisällä kuvattu. No...toivon taas, että silmänne ei sula.
NAUTTIKAA!!!jos pystytte.







shoot:Carlyn huone
 
 
 
 
Carly: Moi! Esittelen teille huoneeni.
 
 
Carly: Tuossa korissa pidän siististi vaatteitani.
Minä: Siistissä!?!
Carly: No...
 
 
Carly: Tässä minä syön.
 
 
Carly: Ja tähän kirjoitan asiat mitä haluan Vilmalta. Niin kuin esim: kämppiksen.
Minä: Mähän oon sun kämppis.
Carly: Joku mun kokonen.
 
 
Carly: Tos on mun siististi pedattu sänky.
Minä: Siistissä!?!
Carly: Sähän tiedät et mä inhoon siivousta!ei tarvii huomauttaa joka asiasta.
 
 
Carly: Tässä mä pidän aamukaakaota, kirjaa, koria ja laukkua joka ei kuulu tähän kohtaan.
Minä: Unohdit juoda aamukaakaon.
 
 
Carly: Uupss!
 
 
Carly: Tässä vielä tämä puoli ja...
 
 
Carly: ...tässä se toinen puoli.
 
Laatu oli aivan surkeata, koska olen surkea kuvaaja. Ja toivon, että silmänne eivät ole sulanut.
Toivon myös, että nautitte. KOMMENTOIKAA!
T:Vilma & Carly







3 kommenttia:

  1. toi sun nukkes on iha niiku mun regeneration paja ennen uutta peruukkii ja obbarii xD siltäki oli leikattu hiukset takkuisuuden takii x)

    VastaaPoista