keskiviikko 25. joulukuuta 2013

Kuvatarina!

Heipsulivei te hemulit!

Kuvattiin Jennin kanssa kuvatarinaa, ja päätettiin että TE saatte nauttia sen huonolaatuisista kuvista! No, eihän tässä nyt oikein voi muuta sanoa että: NAUTTIKAA TARINASTA!


Kuvatarina: Tyttö


Carly: *nukkuu*


Carly: *kierähtää mumisten unissaan*


Carly: *vierähtää alas*


Pimeys


Carly: *makaa pökertyneenä maassa*


Carly: *avaa silmänsä järkyttyneenä*


Carly: *nousee horjuen ylös*


Carly: *hiipii eteenpäin*


Carly: Missä minä oikein olen?


Carly: Huhuu? Onko täällä ketään?


Carly: Huhuu? Kuuleeko kukaan?


Carly: Ei, eii..! *itkee epätoivoisena*


?: *hiljaisia askelia*


?: Kuka siellä? Tarvitsetko apua?


Carly: *säpsähtää*


Carly: *räväyttää silmänsä auki*


?: Hei, olen Hime. *ystävällisesti* Miksi sinä täällä komerossa piileskelet? 


Hime: Tulehan jo! Feat. mun kaunis käsi....


Carly: Mmmh...


Carly: Oh! *avaa silmänsä*


Carly: *nousee istumaan* Missä minä oikein olen? 


Carly: *rapsuttaa päätään* Ai niin, olen sen kiltin jätin luona joka antoi minun jäädä tänne asumaan.


Carly: *työntää peiton pois* Se taisikin olla unta...


Carly: *nousee pedattuaan sänkynsä* Vaikka se olikin unta, se ei.....


Carly: ...ollut tavallista unta. Se uni oli enneuni.


~  Minun on etsittävä se tyttö käsiini  ~



Noin.
Siinä se oli, ensimmäinen kuvatarinani. Laatu yyh, mutta
kommentoikaa!

T. Vilma ja Carly & Jenni ja Hime


5 kommenttia: